En Blogg, vad kul!

Jag fick idén för ett litet tag sen. Skulle man kanske skaffa sig en blogg? Så sent som igår så visade en kompis mig sin fashionabla blogg. Men vad kul tänkte jag! Det är ju perfekt nu inför att jag ska åka till England, så slipper jag maila alla som vill höra hur jag har det och vad jag gör, då kan de bara gå in på min blogg och läsa i stället! Så nu är det fredag kväll, och eftersom jag inte har något liv så tänkte jag börja skriva på en uppgift här nu snart. Jaja, vad är väl en bal på slottet.. Snart är det jul och då ska jag vila i ett par dagar. Men ärligt, hur har de tänkt sig att man ska fixa att ta en 7-poängskurs på tre och en halv vecka?! Ja, med andra ord så är det helt sjukt myket att göra! Men det betalar väl sig i slutändan, hoppas jag. I morgon är det julkoksert på K3, Malmö Högskola klockan 16.00! Studentkören Kaj kommer att framföra julens alla vackra sånger! Be there! Tack för denna gång, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback