Sarah

Sarah

SARAH. En söt och trevlig flicka från en som vi uppfattar det rätt så fin familj i Boston, Masachusetts. Hon är 20 år gammal, blir 21 den 27:e mars. Hon pluggar till grundskollärare på IUP, Indiana University of Pennsylvania, men vill i framtiden bli professor och undervisa andra blivande lärare. Sarah är en mycket trevlig och utåtriktad tjej som älakar att ”get wasted”. För henne är det extremt spännande att gå ut och festa, eftersom hon ännu inte är laglig hemma i USA. Hon är väldigt fin utåt, och skulle aldrig hamna i trubbel, men när man lär känna henne så inser man att hon kan vara både ful i munnen  och riktigt busig! Om en elev någon gång kommer att fråga henne vad S i hennes förnamn står för så kommer hon att ryta: SATAN! Både Alex och jag gillar henne starkt!



Kommentarer
Postat av: Mum

Verkar vara en tuff tjej. *asg* Vill träffa!

2006-01-23 @ 14:31:58
Postat av: Johanna

Tack gumman! Jag är så lättad och lycklig över mitt G, jag har aldrig varit så nervös. Kul att du trivs så bra i London, inte utan att jag faktiskt är lite sotis... Ni verkar ha så himla kul! Hälsa Alex! Stor puss till dig min ummagumma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback