Bebis på gång?!

Det är stora grejer på gång i min bekantskapskrets. Efter att Emelie haft mer eller mindre regelbundna värkar hela dagen så åkte hon in till BB nu för någon timma sen. Som hon själv uttryckte det: "Får väl se om jag kommer hem med bebis innanför eller utanför magen". Jag hoppas på utanför. Hon själv med så klart. Jag vet att jag är löjligt till mig, men det är så spännande allting! Så nu är det bara till att vänta och se om man får något MMS med det nya lilla livet på bild. Ahh, nu längtar jag ännu mera till att det ska bli den 17:e så jag kan få komma hem och stifta bekantskap med den lilla bebisen!

Återkommer så fort jag vet något mer!

Joolz
 

Kommentarer
Postat av: Gjermundalbertine

Great work,webmaster,nice design!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback