At least there is one thing my brother and I have in common..

Och det är ju så klart ingen bra egenskap. Utan det är förmågan att säga nej. Den egenskapen äger varken jag eller min bror. Han kan inte säga nej när de ringer in honom för att jobba när han egentligen har semester och jag kunde inte säga nej till jobbet idag när de ringde på min lediga dag och undrade om jag kunde hoppa in och jobba. Det är för JÄVLIGT! Inte att jobba alltså, det har jag inget emot. Men just det att jag inte kan säga nej. Men detta blev liksom en lose-lose situation. De var verkligen desperata när de ringde, så vad skulle jag gjort? Men nu är ju bara problemet att Johanna blev jättebesviken på mig, eftersom jag, hon, Mattias och Johannas nya kille skulle gå ut och äta i Jönköping i eftermiddag och sen gå och se den nya Harry Potter filmen. Nu får de gå utan mig. Mattias hade dessutom redan betalat för de där nedrans biljetterna, så jag hoppas att det går att köpa tillbaka min biljett. Om jag å andra sidan hade sagt nej till jobbet så hade jag gått med dåligt samvete för det i stället. Uschenamej! Jäkligt ledsamt. Typiskt med, eftersom detta var typ den enda lediga dagen hittills i sommar som jag faktiskt hade planerat att GÖRA något, hitta på något skoj.. Och i morgon gick det ju inte. Hoppas, hoppas, hoppas att de andra kan nästa måndag! Då kan vi göra det då i stället, och se Simpson-filmen.

För övrigt är jag även sur på blogg.se. Härom dagen skrev jag ett jättelångt inlägg om förra fredagen, helgen i Ljungby och lite annat smått och gott. Och så plötsligt så är allt bara borta! Då blev jag sur och loggade ut. Orkade helt enkelt inte skriva om allt.

Så jag är helt enkelt allmänt purken idag.

Joolz

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är ganska charmig ändå när du är purken ;)

Postat av: Ängeln

Honey! Nästa gång ska du be dem stoppa upp ;-) Egentligen är de i större behov av dig än du av dem!

2007-08-02 @ 00:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback