Livet har sina goda stunder!

Ibland ska livet bara vara härligt. Ibland ska man bara "leva" ordentligt utan att grubbla, fundera, ha ångest, bara må bra helt enkelt. Om så bara för ett par timmar i taget. Jag tror att det bästa sättet för mig att fly vardagens grubbel och tristess är att omge mig med riktigt goda vänner. Vänner som tycker om mig för den jag är, som lyssnar på det jag säger, bryr sig om mitt välbefinnande. Vänner som jag är beredd att göra detsamma för. Personer som verkligen får mig att må bra, som jag kan vara mig själv med, där jag kan slappna av till 100%. Sånt umgänge ger mig verkligen energi! Jag blir alldeles fylld av livslust och hopp för framtiden och för hela mänskligheten faktiskt! Det finns så många underbara människor, och jag är bara så tacksam att några av dem faktiskt är mina vänner! Man ska välja sina vänner med omsorg, och endast umgås med dem som GER en massa energi, inte dem som TAR av den. Det jag egentligen vill säga är att jag och min sambo fick äran att ha två underbara människor hemma på middag i fredags, och det var verkligen super-najs! God mat, lite vin, lite martini, lite kaffe, lite kaka, men framför allt en massa prat och en massa hjärtliga skratt. Tack Sara och Henke för att ni förgyllde vår fredagskväll och att jag med lätthet orkade jobba resten av helgen!

Usch, nu vill jag verkligen ha jul! Och det är ju faktiskt inte så långt kvar. Men de knappt tre veckorna som är kvar av terminen är väldigt hektiska och proppfyllda, och då måste jag verkligen ha en massa ork och lust och motivation, och det är det jag känner att jag inte har. Usch, detta mörker och detta regn gör nästan fysiskt ont i mig, jag HATAR det. Men bara tre veckor, tre veckor, tre veckor, tre veckor, sen packar jag väskan och far till Nässjö för att spendera tid med nära och kära. Samla energi och motivation inför sista året på utbildningen. Och fram tills det är dags att bege sig till Nässjö så ska det ju hinna hända en hel del kul! På fredag bär det av till Göteborg för NIGHTWISH-konsert och sen fortsätter helgen hos kusin Sara i Kullavik och avslutas antagligen med ett besök hos lilla farmor. Helgen efter det kommer familjen hit och årets Jul på Tivoli i Köpenhamn ska avverkas. Hääääärliga tider! Och efter det är det bara en tenta och en munta kvar och så lite julfika/julklappsbyte med folk här nere, sen en sista jobbarhelg, sen är det JUUUUUUUUUUL! *längtar*

Vill bara säga till alla mina vänner att ni är underbara, härliga, fantastiska och att JAG ÄLSKAR ER!

Joolz

Kommentarer
Postat av: Ängeln

kärlek

Postat av: Sara

Tack själv vännen! Vi var på väldigt gott humör resten av helgen vi också! Även om det tog lång tid innan det blev av så var det worth waiting.

Kram till er båda!

2007-11-26 @ 17:07:11
Postat av: Hanna

Vackert! underbart och massa kärlek :)

2007-11-27 @ 19:24:58
URL: http://madamebutterfly.blogg.se
Postat av: Teodorjessica

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-07-08 @ 10:42:11
URL: http://teodorjessica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback