Bort med SD!

Fyyyyy för det så kallade "Burlövs Väl" som är en del av Sverigedemokraterna. Kan de inte läsa eller? På min dörr står det "Ingen reklam tack"! Ska man behöva specificera att det även innefattar rasistisk, nazistisk, anti-demokratisk propaganda?! Nej, det tycker inte jag! I morgon ska någon på Burlövs Väl få veta att den lever. Jag är inte speciellt bra på att skälla ut folk efter noter, men det här rör verkligen upp mina känslor och det kan vara bra för mig att skälla lite på någon. Här kommer det en tidining om hur hemsk och dyr och fruktansvärd invandringen är i Sverige. Jaha, men då kan ju medlemmarna i Sverigedemokraterna ta och börja städa toaletter, köra buss och baka pizza då, arbeta häckarna av sig 10-12 timmar om dagen, som  många invandrare tvingas göra, trots att de i många fall har akademisk bakgrund. Sjukt! Vad tror SD egentligen? Att Sverige kommer att bli ett fint och idylliskt land om alla invandrare åker hem till sina ursprungsländer igen? Bah! Ut med SD, in med multikulturalitet!

Joolz

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sverigedemokraterna vill minska invandringen. Det är Nationaldemokraterna som vill sluta ta in invandrare överhuvudtaget och dessutom slänga ut dom som redan är här.
Det är stor skillnad, vet du.

Postat av: Ängeln

suck säger jag bara... SD eller ND, sak samma. Men ngnstans kan jag på sätt och vis hålla med dem. För att ta hand om fler behöver man kunna ta hand om det/dem man redan har

för övrigt tror jag mer på att åka jorden runt ;-)

2008-02-07 @ 19:12:50
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Ängeln

btw... så tror jag de anser sig dela ut samhällsinfo och inte reklam. kasst!

de om ngt är ju skräp

2008-02-07 @ 19:28:44
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Webste Builder

Great site! Lots of useful information!

2009-11-05 @ 10:40:03
URL: http://www.webste-builder.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback