Idioter..

Jo men gissa VAD!? SD-Kuriren är ingen REKLAM utan SAMHÄLLSINFORMATION! Bah, skitsnack! För skojs skull ringde Mattias på hos grannen igår och frågade om de också hade fått denna så kallade "samhällsinformationen". Som av en händelse så hade de inte det. KAN det ha att göra med att de heter Ahmadi i efternamn? Och om det nu är samhällsinformation och inte reklam som SD ägnar sig åt så borde väl alla medboragre få ta ta del av detta? Det bor väldigt många invandrare här i Arlöv, så de borde ju vara en stark väljargrupp. Men tydligen inte. Jag blir bara så lack! Idioten som svarade i telefon på SD "visste ingenting om" att våra grannar inte fått denna samhällsinformation, han var ju inte inblandad i själva utdelningen. Jag blir bara så arg, frustrerad och irriterad på dessa människor som har så många fördomar.. Tyvärr är det så här i Arlöv att det finns många outbildade, utslagna människor som behöver någon att skylla sina problem på. Då ligger invandringen nära till hands. Och när dessa outbildade mäniskor får denna "samhällsinformationen" (som är så vinklad att jag bara vill spy) så späs deras fördomar på och okunskapen breder ut sig. Stor, djup SUCK!

Joolz

Kommentarer
Postat av: Ängeln

ja jag sa ju det tyvärr. "samhällsinfo" som passar svenskar. intressant. kan man stämma dem??

Postat av: Jojjo

hej hej gumman! tänkte bara höra hur det var? här är allt bra! jag sitter i jkpg och har precis varit och handlat lite på a6. jag köpte en skitsnygg klänning iallfall =) jag tänkte jag skulle försöka komma och hälsa på dig anrt. fats sen läste jag att du skulle komma hem över påsk och det är ju inte jättelänge dit iallfall. då måste vi ses och hitta på nåt!! jag saknar dig otroligt mycket. jag vill ha nån att snacka skit med och "grisa" ihop med. och du är ju sååååå långt borta. men jag hoppas att vi hörs snart! massor av pussar och kramar!

2008-02-11 @ 14:35:19
URL: http://superhallon.blogg.se
Postat av: Olealice

I recomend this site

2010-04-27 @ 09:07:58
URL: http://olealice.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback