En kort uppdatering

Tiden bara flyger förbi när man har skoj. En vecka av juli månad har redan gått och jag börjar få ångest, för snart börjar höstterminen. Jag försöker att förtränga det in i det sista.

Ohhhhh, så underbart det är att vara i Nässjö! Familj, vänner, ett fantastiskt jobb. Den enda som fattas för att det skulle vara totalt perfekt är Mattias. Och en och annan kär vän saknar jag ju med, speciellt dig A, det blir najs att ses på Öland om några veckor!  Jag vill att sommaren 2008 ska vara för evigt!

Nu mot tacokväll med några av mina söta jobbarkompisar och sen vidare mot Västervik och visfestivalen i morgon. Efter 12 dagar i sträck med jobb så ska det bli riktigt, riktigt najs med lite ledighet!

Kärlek!!!

Joolz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback