Jag har sagt det förut..

..what a wonderful world!!!

Stavpromenad i det gassande solskenet. Rejäl frukost inklusive morgontidning. Bussen till Malmö. Analyserande av Bertolt Brecht-dikter tillsammans med några kursare på Steffis bakgård (förövrigt den trädgård som de har gjort om i "Söderläge" i SVT). Bonnabränna på armarna. Solkräm rekommenderas för de kommande dagarna. Bussen hem. Packa lilla väskan. I morgon bär det av till Nässjö! =)

Det är helt otroligt fantastiskt! Det är så grönt och syrenen blommar redan! Det är sommar! I alla fall i ett par dagar till. Och jag tänker njuta. Som fan. För tänk om det inte blir någon mer sol i sommar? Då kan man sitta där och ångra att man inte tog tillvara på den där försommarsolen i maj. Kanske blir det bad i helgen. Hoppas. Våren är vacker, våren är underbar. Ibland tror jag att jag tycker bäst om våren. Allt vaknar liksom till liv. Även människorna. Folk (inklusive jag själv) blir gladare, lättsammare, mer öppna. Snart är det sommar och semester. De som arbetar ska vara lediga. Vi som pluggar ska arbeta. Jag tror jag är inne i en glad-period just nu. Jag är bara glad. Det är lite lättare att gå upp om mornarna, helt enkelt. Det går bra på kärleksfronten för ett antal av mina vänner, och ni vet ju själva, nykärhet smittar av sig. Så den där förbannelsen som jag trodde vilade över mig (eftersom typ ALLA mina vänner hade kärleksproblem förra året) har nog försvunnit.

Seize the day.

Joolz

Kommentarer
Postat av: Ängeln

man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken ;-) men ja jag tror oxå att det finns hopp om MÄNskligheten! Löööve liksom

Hörs och SES =)
kärlek

Postat av: Anna-Lena

Mer kärlek åt folket! Ses i helgen. Kram

2008-05-09 @ 15:04:51
Postat av: Anna-Lena

Just det, så det är bäst att du flyttar hit omgående;)

2008-05-17 @ 11:32:42
Postat av: Gardmolly

Hello, any body here???

2010-11-23 @ 12:11:04
URL: http://gardmolly.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback