Livet här och nu.

Livet är oförutsägbart. Livet är härligt. Livet är underbart. Fantastiskt. Livet är orättvist. Livet är jobbigt. Livet är för jävligt. Man trodde man visste. Sen rasade allt och sanningen kom fram. Ingen är perfekt. Inget liv är perfekt. Ingen människa är perfekt. Ingen kärlek är perfekt. Vad är kärlek? Och hur fan gör man? Vem kan ge ett entydigt svar? Hur mycket kan man tåla? När är det över? När är det värt att satsa 100%? Ingen känner mig själv så bra som jag. Men å andra sidan känner jag ingen annan utan och innan. Alla har spöken. En del har spöken som de själva inte ens känner till. Kanske har jag det med? Utan dig är jag inte hel. Jag är inte jag utan dig. Det skrämmer mig. Är jag beroende av dig? När jag inser att det alltid finns en chans att jag kan förlora förlora dig gör det så ont, så ont, så ont. När jag inser att du har sidor jag inte visste fanns, blir jag rädd, osäker. Det skrämmer mig. Men samtidigt fascinerar det mig. Vem är du? Vem är jag? Lika barn leka bäst. Eller? Våra olikheter går in i varandra, som pusselbitar. Så perfekt. Eller? Övervinner kärleken allt? Jag vill tro det. Är jag en romantiker? Svar: ja. What doesn't kill us only makes us stronger.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

man vet aldrig vad som väntar bakom nästa dörr...



gah trött på tacos!??! hur vågar hon ;-)

Postat av: Anonym

stanna aldrig i ett destruktivt förhållande där du förlorar dig själv..."stå på dig, men låt aldrig någon stå på dig"

2008-10-08 @ 01:13:06
Postat av: Sara

Hej vännen!

Jag hoppas verkligen att allt är bra... Om du behöver prata så vet du vart jag finns. Mitt telefonöra är tillgängligt för dig - anytime. Lovelove, Sara

2008-10-08 @ 15:39:27
Postat av: Hanna

Hm...är det såhär det blir när vi inte hörs regelbundet? jag hänger inte med på vad som händer...

2008-10-09 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback