Utmanad!

Jag blev utmanad av Ängeln, så jag tänkte för en gångs skull anta den! =)

1. Vilken mat äter du ofta?
Pasta med svamp och ädelostsås.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag vill intala mig själv att jag är den som hjälper till, eller åtminstone erbjuder mig att hjälpa till.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Det brukar bli bekvämast att sitta vid skrivbordet, då datron oftast står på det.

4. Köper du ofta triss?
Öhh, nää. Tror jag kan räkna på mina fingrar hur många gånger jag gjort det i hela mit liv.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Åhhh vad svårt! Tror faktiskt att Irland fortfarande är en favorit!

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Hmm, man borde föra protokoll över sådana här viktiga saker. Kanske är det TV 3. Eller det går nog i perioder.

Tyvärr har jag inte så många andra bloggare att utmana.. Känner du dig utmanad? I så fall är du det! ;-)

Kommentarer
Postat av: Ängeln

konstruktivt är mycket svårt. alltid. framför allt med människor man gillar.



men å andra sidan så tror jag att tystnaden ibland säger mer än det som sägs högt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback