JIPPI!!!

I dag fick jag ett mail från rektorn på Internationella Engelska Skolan i Jönköping. Han ursäktade sig för att han inte hade informerat sin sekreterare (som skickade det första mailet) om att jag befinner mig i Tyskland för tillfället. Han ville dock gärna boka in en telefonintervju med mig i nästa vecka, så håll tummarna för mig! (blir antagligen på fredag precis om en vecka) Nu måste jag förbereda mig på bästa sätt, kom gärna med goda tips och råd om du har några på lager!

I kväll är det lungare här hemma. Lillan är feberfri och sover som en liten ängel. Föräldrarna är ute och äter middag med ett par vänner och jag sitter och dödar tid framför datorn. Jag får säga att jag har en rätt behaglig fredagskväll!

Carpe Diem,
Joolz

Kommentarer
Postat av: Gela

Jadu. Ett tips är att inte bryta på tyska ;) Glöm för guds skull inte det svenska språket darling. Det går nog jättebra. Ta ett tips från en som har skrivit en del CV och varit på intervjuer. Använd inte de gamla klyscherna såsom "Jag kan ha många bollar i luften samtidigt..." Lycka till sötnos...

Kramar

Postat av: Anna-Lena

Jag ska hålla alla tummarna som jag har Julia! Du kommer fixa det här och få ditt första heltidsjobb. Tyvärr så har jag aldrig varit på anställningsintervju men var bara dig själv så kommer det att gå vägen. Kramar från norr

2009-02-21 @ 11:49:51
URL: http://zimtsternli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback