Välkommen Liam!

Klockan 5.25 i morse fick jag ett sms där det stod: Åker in nu. Kram

Jag blev alldeles till mig och vågade hoppas på att få en glimt av bebisen innan jag far på lördag. Nu vid tjugo i tio ringde min mobil, dolt nummer. "Hej det är Emelie". Nu undrade jag var som var i görningen. Hon lät oförskämt pigg. Var det falskt alarm?! Jag säger: "Vad händer, hur går det?" Emelie: "Det går bra". Jag: "men har han kommit?!" Emelie: "ja, han har varit ute i flera timmar". WOW säger jag bara! Ett nytt litet liv, så otroligt fantastiskt!!! Strax efter klockan sex skrev de in sig på BB och redan vid 6.34 var han ute! Snabbt jobbat Emelie. GRATTIS till den fina friska pojken och skönt att allt gick så bra!!!

Välkommen till världen LIAM!

Kärlek,
Joolz

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Äntligen! Vad kul att du hinner se honom innan du åker, för jag antar att dem får komma hem rätt snart. Kram

Postat av: Gelis

Jag stalkar inte alls dig. Du vet att jag är bäst och alla vill umgås med mig. Sedan kan ju jag i och för sigg näja mig med tanken att jag kan gosa både Nellie och Liam hela våren. Tänk dig lukten av bebis under hela våren. Gud så mysigt! Och du sitter där nere i ditt tråkiga gamla Tyskland. Tänk på mig och Emelie när vi myser här hemma i Sverige med två söta småttingar... Tänkte även snacka skit om dig inför Nellie så hon bara gråter när du kommer hem... Mwohahaha

2009-01-30 @ 00:24:55
Postat av: Alex

himla fint namn Liam!

2009-01-30 @ 17:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback