Julia, LÄRARE!

Jag vet att jag inte ha bloggat på ett tag. Det har hänt en hel del, och det är väl just därför som jag inte har haft tid att blogga. Egentligen har jag inte tid nu heller, eftersom jag försöker att underhålla 1,5-åriga M. Det går iofs ganska hyfsat, hon underhåller sig just nu själv med mina fyra fjärrkontroller. Dock har hon inte sovit något i dag, så snart kommer väl bakslaget..

Nåja, ett kort inlägg får det ändå bli, för att uppdatera er som inte håller till inne på Facebook: JA, JAG FICK JOBBET!!! Jag kan själv inte riktigt fatta att det är sant! Som pappa sa: vad är haken? Rektorn har liksom bara pratat med mig två gånger på telefon, sen lovar han mig ett jobb! Dessutom ett seriöst heltidsjobb och inte något vikariat! Det är mer eller mindre för bra för att vara sant för en helt ny lärare! Och i Jönköping dessutom! Kära vänner, jag kommer HEM!!! Nu är det uppsats, uppsats, uppsats som gäller, för jag har lovat rektorn att jag till hösten ska vara behörig. Och det är ju även mitt mål, att bli KLAR! Och nu har jag ju verkligen en anledning att vara motiverad!

Kärlek!

Joolz

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Än en gång grattis! Vilken ålder är det som du ska undervisa? Hem till lilla Nässjö igen, wiiee! Kram

Postat av: Gela

GRATTIS!!! Vad roligt att du kommer hem, vi har saknat dig ju... Ska bli kul att få se dig på heltid i lilla Nässjö... Vad säger Mattias?

Kramar

2009-03-09 @ 12:30:04
URL: http://gelis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jag säger som vanligt en J*kla massa! ;-)

2009-03-09 @ 23:47:50
Postat av: Anonym

Grattis!!!!!!!!!!!!!

2009-03-12 @ 11:07:34
Postat av: Hannut

Att du aldrig lyssnar på Hannut. Hannut har alltid rätt och sa ju att du skulle få det ;)

2009-03-15 @ 15:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback